Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 9


CASH IS KING!


Sitter på jobbet med lugnet före stormen, jobbar långpannan idag vilket betyder från morgon till sen kväll. Det är precis lika tråkigt som det låter och eftersom att solen lyser sina sista strålar av den här sommaren känns det inte heller sådäör super bra men CASH IS´KING som sagt. Har inte spenderat mycket tid framför datorn därav betyder det att jag har träffat mina underbara vänner en hel del samt spenderat tid med att göra iordning lite i lägenheten och fixat inför resan till Portugal då jag jobbar nästan enda fram tills dess. Pratade med min underbara Morbror Luis igår och det ska verkligen bli skönt och roligt att komma ner och del spedera tid med dem och njuta av den underbara kulturen som jag är så lycklig att tillhöra. Men innan dess blir det jobba, bellas o nattas födelsedagsfirande, en trip till tjörn samt shopping till värmen. Hörs i veckan kram!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL