Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 19


____________________________

VI KOMMER ATT DÖ

SAMTIDIGT DU & JAG.

Hej på er, jag har haft en underbar helg ute i skärgården på källo-knippla och nu är jag hemma i kaoset hor alexander. Imorgon åker vi till landet som uppfan pasta, till milano och vi har just blivit klara med att packa väskorna. Pratade även med min älskade Bella nu på skype och hon är självfallet lika taggad som jag på att jag redan på fredag kommer inta England och pussa sönder min lilla pärla! Ni alla som har en sådan gyrm bästa vän som jag har förstår nog hur svårt det är att inte kunna ses eller prata varje dag! Ska bli´som en lättnad att sätta mig på planet dit. Men innan dess väntar ännu ett äventyr som sagt, MILANO!

Frågan är hur ja ska klara mig att hålla ipengarna denna kommande vecka, milano och london på samma vecka kan inte göra större hål ni plånboken men åh andra sidan lever man bara en gång och som tur är finns en full kyl när jag kommer hem så icke kommer ja svälta iallafall. Nu blir det dock sängen om jag nu kan sova så uppspelt jag är. . . Hörs om en vecka! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL