Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 15

A NEW LIFE.


Hej på er, njuter ni av sommarvärmen? Det gör inte jag iallafall påjobbet känns det som om det är 50grader varmt och jag lyckas alltid pricka in de regniga dagarna att vara ledig på med andra ord jag är LIKA VIT SOM ETT SPÖKE!!! menmen klagar inte för det på fredag är min sista arbetsdag innan det är massa roligheter i helgen ska jag till knippla & ha det mysigt på måndag åker jag till MILAAANNOOO & på fredag åker jag till min älskade BELLABULLE i England. Ja, livet känns som om det leker även om det alltid kommer upp sprickor här och där. Ja, det känns osm om jag har ett helt nytt liv, jobb, ansvar och bara en massa annat och tänka på. Jag glömmer av bloggarna jag förrr alltid läste och på framtiden ser jag ljuset. Jag är fri och im going to spred my iwing and fly! Dock tycker jag att en viss sak är lite ledsamt men jag hoppas personerna som det handlar om i fråga förstår och att vi alla kommer till vårat fulla sinne och fattar ett bra beslut. Aja nu blir det kvällsmat innan jag ska sten decka för att vakna tidigt imorgon då jag är ledig och tänker njuta hela dagen utan något krångel alls med andra ord, my phone will be off! Ciao

Galningarna på vift!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL