Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, maj 11

WAY OVER BEDTIME.
Nu är det dags för sängen klockan är mer än över läggdags och natta ligger redan & snarkar här hemma hos mig. Har spenderat de senaste timmarna med att prata skit med tjejerna & sedan panikpackat till Göteborg imorgon. Kläd ångest är ju bara förnamnet i ett sådant läge & särkilt när de säger att de ska regna ena stumden & sedan strålande sol andra. Metrologer (stavning?!) de vet nog knappt var de pratar om menmen ska bli så skönt att komma HEM. Mina favoriter skulle möta upp mig och jag förväntar mig ett himlas kramkalas och en lång lång fika!!! Hörs på bussen. Godnatt nu ska jag drömma en underbar dröm.
___________________________________________________

_____________________________________________________

Det finns någon som är tillbaka - lars winnerbäck

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL