Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 14

Here you come agian, just when Im about to make it work without you.


Godkväll på er, Hur mår ni? Jag mår underbart, jag är hemma i Göteborg och igår hade jag och min bästa vän världens mest underbaraste kväll. Jag åkte hem till henne och vi skrek och tjoade i ca 2 timmar, överlyckliga av att äntligen få ses innan vi stressade tills Thomas sa åt oss och sedan for iväg till viktoria. Det var en kväll som gick i tjejernas tecken men som inväntat blir det aldrig så, dock sjukt kul att träffa alla de man inte sätt på så länge och tydligen hade vi trevligt då vi inte ens kom iväg till nivå som var original planen.

Idag har jag dock bara slappat, vi hade planer för en utgång då vädret för en dag på mjörn inte var de bästa men vi ställde in det också och tog igen lite sömn och plugg. Just nu är jag dock hos min kusin Jacqueline och hänger lite. Ska strax kila över gatan och nanna men tänkte att ni skulle få en update här medans min kusin och jag käkar ballerina. Imorgon är det shopping, plugg och utgång som står på schemat vart vi bär av eller vad jag ska shoppa är en annan fråga men det ska väl inte vara så svärt. Hörs då förhoppningsvis kram och godnatt.


Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL