Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, maj 4

THE IPHONE IS MINE

Hej på er, just nu ligger jag framför Tv:n med Alexander och inväntar max hemkörning, det är hungriga magar som väntar vill jag lova. Så vad har jag haft för mig? Alex kom hit igår kväll och imorse var det en riktig pina att gå upp ur sängen för att gå till tandläkaren medans han kunde ligga kvar och snarka. Dock gick det bra hos tandläkaren, min skräck kan jag inte säga har avtagit men jag trodde att eftersom jag minstsagt skitit i att gå dit att tänderna skulle vara fulla med hål, vilket det inte var utan ett enda hål på 2,5år. ! För övrigt har jag äveninhandlat nytt till garderoben och nu följer även jag trenden med en iphone i högerhanden. Tack till min mor såklart, :) Imorgon väntas skolan och en HIMLA massa plugg men om 2 veckor sätts betygen och jag kan pusta ut! Let do this eller vad säger ni? Hörs imorgon snart kommer min max hamburgare hit.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL