Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 3

I need ice cream and a creditcard .


Nu sitter jag i skolan, alla är fin klädda och presentation efter presentation betas av. Det är redovisning av PA och UF. Alla har tider de ska passa och alla är stressade jag själv sprang till skolan halv nio i morse för att komma fram och få reda på att min redovisning är klockan 15.00. Trevligt värre, en irriterad och trött karro sitter alltså i skolan dock finns det en positiv sida! Skolflickorna är alla samlade & det kommer bli en trevlig och mycket tid förberedelser för att göra en lyckad presentation.

Det är BARA 42 dagar kvar till studenten, lägenheten är uppsagd och flyttkartonger har börjat packas, nu är det inte långt kvar hörrni!!! Helgen och valborg har varit helt okej,eller valborg i sig var lyckas men tråkigheter har skett och det är då mina underbara vänner ryckt in, knappt en sekund har de lämnat mig & det är jag tacksam över. Underbara är ni!! Efter skolan blir det mys på stan med de som fått mig att le mer än jag trodde jag kunde göra den helg. Hörs sen !!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL