Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 31


IM SO DONE


WEEEIIII HOOOO, Skolan är done!!! Jag är i Göteborg, kan livet leka ättre än så här. I lördags var det damernas afton det blev förkrök med massa gott hos Paulina innan vi satta kurs mot viktoria och sedan mot peacook. Kvällen var ung och slutade med Gi- mat på max, (ja jag gå rpå GI nu tack vare natta!). Bilder tillkommer längre ner. Igår blev det bara bus och häng och idag har jag haft en hel dag med mormor och mamma på stan, studentoutfiten är soolklar och jag är så lycklig att min mage snart kommer eplodera till ett enda stort lyckorus!.... Nu ska jag dock hoppa in i duschen,skrubba hela kroppen för imorgon blir det att jobba på brännan som gäller Puss!
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Bild1: Hela tjejligan, Bild2: Bella och Jag, bild 3: Deg häng på donken, daniella och nicke!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL