Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, maj 27

En komprimerad mapp.

Sitter i skolan och komprimerar det arbete hela våran multimedia handlat om, ett CV i form av en powerpoint. Ja det är lika tråkigt som det låter och att magen kurrar och det snart är prov i typografi som vänatar gör inte saken bättre. Dock har jag den där bubblande känslan inom mig, den där lyckan av att det snart snart snart ängtligen är över. Allt hårt slit och alla kvällar man spenderat i plugg och mera plugg är från och med i morgon över. Längtar att få komma hem och känna att jag snart kommer komma dit för att stanna, jag har saknat göteborg, saknat att bo där och straäva runt på gatorna med mina vänner och känna doften av havet, höra fiskmåsarna (ojaa jag har saknat fiskmåsarna) och framförallt att vara med familjen.
Igår var vi ute en vanlig onsdagskväll på platenz om ni frågar mig, mycket drama blandad musik och tjejerna, ja kommer ju sakna de där med jag vet att ja lämnar denna staden för något bättre och med glada minnen. AJa mycket känslor nu ska ja skriva prov och där efter ska jag hämta biljetter och sedan hem och packa! Hörs imon!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL