Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 13

Good friends are like stars...
You don't always see them,
but you know they are always there

___________________________________________________________________
Nu är jag hemma efter ännu en lång skoldag dock fick jag mycket gjort och med det känner man att vägen mot studenten blir kortare och kortare. Dock blev det ingen fika med Fridah det hade blivit ett missförstånd så fikan är framflyttad till imorgon.Då jag också skall besöka tandläkaren (HJÄLP?!?!?) Nu däremot ska jag slappa lite framför Tv:n innan jag sätter igång med att plugga inför provet imorgon och sedan ska jag ringa min Alexander och prata av mig för hela dagen. Btw min gamla chef ringde och erbjöd mig ett jobb i italien i sommar eller jag får välja mellan att jobba här och där dock krockar datumen och lite sådant men han skulle försöka fixa det iallafall så håll tummarna ett jobb efter studenten är något jag behöver! Hörs imorgon Puss.

P.s: Vill också passa på att skriva till mina kära vän som har det lite jobbigt idag, det kommer går bra och var stark så kommer allt bli bra igen. Jag finns här för dig föralltid tänk på det!!
________________________________________________________

1 kommentar:

Kim sa...

Vilket fint citat och en bra blogg förovrigt jag följer den varje dag men det vet du redan kram kim

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL