Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 14

GIVE ME A BREAK

Nu har jag suttit och pluggat sedan klockan sex, klockan är över midnatt och jag tycker inte ha fattat ens hälften av vad provet innebär. IT IS TO MUCH INFO AND I CANT TAKE IT. Dock är jag helt redo inför mina redovisningar imorgon, provet tror jag dock jag får skjuta upp tills på fredag, jag behöver mer tid helt enkelt vilket tur att Hanna är en förstående lärare i sådana sammanhang. Imorgon blir det förövrigt tandläkare som sagt, så tidigt som klockan 8.00 ska jag vara där vilket innebär att jag borde sova nu men icke sa nicke!! Ska packa ner gymkläderna och krypa ner under täcket och prata med älskling, jag är för övrigt hundvakt för natten så en morgon promenad men detta innebär att det blir en tidig uppstigning vilket jag helt är emot menmen vill man ha fina tänder får man allt ge dem tid också . . . Godnatt på er.

P.s: Elin hade en fryst cola i kylen som hade tinat upp, jag blev sugen på ett glas men när ja öppnade korken sprutade det åt alla håll . Snacka om noll iq, vilken människa som helst borde ju insett detta!! SUCK SÄGER JAG BARA!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL