Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 5

USELT!

Fridah har nu sagt till mig på skarpen och jag vet uppdateringen har varit dålig och även om jag lovat det förut så lovar jag det igen, det skall bli bättre. Påskhelgen har bara flygit förbi och imorgon börjar min första riktiga lovsdag. Inte för att det spelar någon roll för förutom att jag är i Göteborg så är det plugg som gäller. Fördelen är dock att jag kan göra det tillsammans med min bästa vän Isabell men neckdelen är att lovet går åt.

Påskhelgen har spenderats väl med både vänner, familj och Alexander. Alex påstår att han blivit en mästerkock över helgen då han lyckades med att laga en påsklunch (ni vet steka prinskorvar och köttbullar typ) haha han vill så gärna. . . Men trevligt har det varit men som sagt är det en dag imorgon också så nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon väntasförutom plugg, bästistid, träning med Alex (iallafall vad han tror) och ett besök hos kusinerna. Hörs då Ciao

1 kommentar:

Lee-anne sa...

Haha män är som vilsna möss i köket och ändå envisas dem så får man äta torra korvar! Trevlig blogg

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL