Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 6

Alla måsten tar över lovet, vilket vi ogillar.

Nu är påskdagarna över och lovet har officiellt börjat. Dagen till ära har jag hälsat på mina kusnier som är här från portugal och ätit mig tjock på all dess bakelser landet kan erbjuda. Plugget har jag inte heller kommit undan, tanken var att jag tidigt skulle invadera min bästa vän och plugga hela förmiddagen men eftersom att hon valde att ta sovmorgon tog jag tag i plugget för en stund sedan., Blev en del gjort. en del oklart men imorgon får jag köra några timmar med. Nu hade jag dock tänkt kry´pa ner bredvid min pojkvän och mysa lite framför tv. Imorgon skall jag till mamma och hämta ut mina nya skor innan det blir en lunch med Emelie på Sorento. Hörs imon alltså Godnatt!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL