Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 9

Hallåååå ännna

Nu är det såhär att jag skall ta över den här bloggen för Karro hon har inte tid, hon är en väldigt upptagen kvinna, ni vet hon "gymmar" mycket och "pluggar" ganska mycket så hon känner att bloggen inte får plats i hennes dagsplanering så att säga vaaa.
Vem är jag då? Jo jag är Alexander, kalla mig star, och är 20 barre och bor i Göteborg. Jag har ett stekigt jobb som jaaa baaa softar på varje dag sen kickar jag till träningen och är hemma en sisådär kl 20 varje dag. Karro brukar ringa där vid 22 för att snacka av sig va, hon är ju så "upptagen" så hon har så mycket att snacka om va, det kan ju bli en del va. VA!

Allt för mig denna gången, ha det gött alla lajvare som läser denna bloggen!
Puss och Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

cool kille?

Anonym sa...

cool kille?

Sofia sa...

haha alex!! du är ju heelt rå ;)
käkat upp alla negerbollar än =O

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL