Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 9

En invaderad blogg

Hej, jag är trött och ska strax "turn myself in" till jan blunds drömvärld. Dagen har varit lugnt, fika på stan och sedan umgicks jag lite med Sofia. Som ni ser blev bloggen invaderad av en konstig version av min pojkvän, blir lite orolig om det är en sida som han gömmer för mig menmen återstår att se om denna "schhteekare" är så schteek. I veckan är det mycket plugg som gäller, skall försöka göra så mycket som möjligt så att jag kan åka till Göteborg lite tidigare än väntat. Planen är att jag ska besöka lund tillsammans med Caroline (min bonus mamma) och få igång mitt projekt arbete m.m men mer om detta imorgon. Nu ska jag prata vett med alexander innan jag somnar bums! Ciao


Här är han inte så kaxig.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL