Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 14

"VETTIGA KAROLIN"

Nu har jag gjort klart svenskan men mina armar värker som bara den, att ligga ner med dator framför mig var tydligen inte ett alternativ ikväll!! Vilket suger! Men men nu har jag bara typ tusen olika uppgifter att ta i tur med så tänkte koka en kopp te och köra ett plugg maraton fram tills klockan tio. Låter inte helt dåligt eller hur, en vettig dag i all ära skulle jag kalla det. Ciao!


Bananer är bra före och efter träningen sa fridahs vän så vi körde på det!

4 kommentarer:

Lizen sa...

Kör hårt tjejen!!

Nanny sa...

Vad tränar du för något när du är på gymmet? Tycker det är så tråkigt några tips?

Hanna sa...

ÄNGTLIGEN LITE BILDER I BLOGGEN GUMMAN!

ida sa...

sv: taack ! =)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL