Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 14

10 gånger 3!!!

Nu är jag hemma efter ett hårt gym pass och en långfika med Fridah. Gud så duktiga vi var, det är ju trots allt första gympasset för i år och vi körde allt på i ett bra tempo. 10x3 är bra grejer förstr ni. Fikan efter kanske var lite onyttig men om man inte sätts på 3 veckor så kan man inte dricka en kopp te under updaten!!!

Nu ska ja dock ta en vilostund innan jag sätter igång med plugg högen som stirrar mig i nacken, tänkte nog ringa pojkvännen min med. Han är bra på att få mina läppar att le och lite lycka är nog precis var jag behöver för att koppla bort denna hemska träningsverken! AAAAAAAJJJJ!!!!

3 kommentarer:

Joakim sa...

Tjabba! Hur mås det?

Pappa sa...

Latmask! bara att bita ihop, förr i tiden var du inte så Lat! Puss och kram Pappa

DANNE sa...

HAHA RÄTT ÅT DIG SYRRAN

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL