Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 10

SHE IS LEAVING ON A JET PLANE!

Är hos Bella nu, hon åker om några timmar vilket för mig är helt sinnes. Fattar ni 7veckor utan att kunna ha henne i närheten..... okej jag vet jag bor i linköping och hon i göteborg .. MEN HON SKA TILL ENGLAND!!! Det betyder att nästa gång när jag kommer hit är inte hon här och det betyder att vi båda kommer få en feeeeeeeeeeeeeeeeet Telefonräkning för jag vill fan ha en uppdatering minst varannan dag! Åhh vad jag kommer saknar flickan!

Gårdagen var lyckad iallafall efter några glädjefyllda timmar här hos bullen blev det som planerat Park lane. Kvällen slutade hos Killen som är helt jävla underbar och efter en mysig morgon åkte vi in för att fira Karsten födelsedag över en middag med "the gang" som Peter säger. Nu är jag dock hos Bullen tillsammans med den tredje trio medlemmen Paulina och självklart våran trogne vän Srdjan. Hon stressar här så nu får jag rycka in. Hörs senare eller imorgon mina vänner jag kommer gråta på flygplatsen i natt .. . . : (

Trion sommaren 2007 !!! Jag älskar er tjejer .

1 kommentar:

Lisa sa...

Skicka in en bild på dig själv till min mail så kan jag kolla närmare på vem du är lik :) Kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL