Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 10

Det är dags att åka tillbaka

Min bästa vän har nu åkt iväg på sitt äventyr och imorgon är det min tur att lämna denna härliga stad. Det har verkligen varit tre underbara veckor, det bästa och sista jullovet i mitt liv. Jag är så glad att jag har så underbara vänner, ni är guld värda allihop! Idag är det också min bästa rådgivare Srdjans födelsedag så efter jag har packat klart så blir det att bege mig över till honom innan jag äter middag med min älskade mamma och går på bio med Någon.

Måste säga att det samtidigt ska bli skönt att åka hem även om det är denna gång jag verkligen inte vill åka tillbaka. Men Linköping är ju trots allt en stor del av mitt "hemma" nu och jag vet att Fridah och jag kommer få denna termin att bara flyga iväg. Hörs imorgon nu ska quality time spenderas! CIAO!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL