Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 13

Jag hatar dessa 30mil

Det finns så mycket som saknas nu, förutom min bästa vän som är mitt ute på en ö i havet och resten av tjejerna så saknar jag killen jag absolut fick för lite tid med. Jag vet vad många tänker, Karolin tjejen som inte trodde på kärlek vid första ögonkastet? Hon?!?! kär? Men "hate' to break it to you men jag tror jag är såld på denna kille. Han ska komma hit om tre veckor men det känns som en evighet tills dess, tror inte att jag någonsin tyckt att dessa 30milen är så långa. USH vad orättvist!?!?!?!!!!

Jag kom iallafall hem från Alexandra och My för en stund sedan, vi satt som fast spikade framför tv och kollade paradise och jag tror helt seriöst att den nya killen har en slags socialsjukdom!! För något fel är det juh på han. . . Imorgon blir det fika som gäller efter skolan, både Andera och Emelie ska uppdatera mig om linkans juletider. Men nu ska jag kolla lite DH innan jag börjar snarka i kör med mormor och morfar! Godnatt på er!


Jag saknar dig

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaaaaaaaaaaaaaaaw :$

Btw. Vart e mina credits för bilden du använder?

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL