Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 12

I HAD A DREAM

Vaknade nyss upp från en oerhört skön power napp, drömde nämligen att jag bodde i ett fint mysigt hus på en strand med sådär 25grader varmt på morgonkvisten men en dröm är en dröm för nu bor jag juh i en liten lägenhet i linköping där inget de ända vatten som finns i närheten är typ stångån! och just nu är det minus 15 grader ute. . . Haha!

Tänkte svänga förbi Elin ellerAlexandra en sväng nu men frågan är om jag orkar bege mig ut i kylan just nu. Även om det är hur fint som helst hur snön täcker varenda liten gren men när man blir förstelnad med endast en fot utanför dörren så njaa jag tror jag bangar nu iallafall. Paradise börjar ju snart också vilket jag nu kan erkänna att jag är beroende av. Har hållt det inne för bloggen ett tag nu men jag skyller på den tilldragande reklamen JAG VET ATT DU VILL KOLLA. hörs sen Ciao!


jag vill ha ett hus på stranden och 25 grader nu!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL