Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 19

__________________________________
GIVE ME A BREAK
_____________________________________
Måste erkänna att pluggandet går sådär, har kommit till halva häftet och jag måste säga att min motivation till ljudmedier för tillfälligt är inte den bästa. Så jag tänkte ta en varm dusch och mysa ner mig i min morgonrock och hoppas på att mysigheten hjälper till lite. Pratade med min käre och trogne vän Srdjan nyss och det planeras en hel del. . . Ska nog ta en trip till Göteborg i helgen och umgås med honom och självklart min baby. Sthlm får vänta några veckor till, Men Olivia jag kommer ihåg vad jag har lovat och det kommer bli av. Hörs senare ska försöka tagga ljudmedier här! Ciao

Mina bästa vänner, Saknar er så!
______________________________________________________

13 kommentarer:

Olivia sa...

Hoppas jag verkligen att du göra Karolin! Ses snart!! kram din oliva

ida sa...

Vad fina vänner du verkar ha!! fin blogg har du med. // ida

rebecca sa...

Göteborg är en fin stad!! :)

svar: Åh nej vad hemskt ;) hahah hade ju vart lättare om det vart snygga killar!

E- sa...

vilket fint kort !

Josefine sa...

Love John Mayer! Inlägget lite längre ner, han är snyyyyggg.

Anonym sa...

TA BORT BILDEN KATASTROFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

SOLINA sa...

Haha visst :D:D
Jag brukar läsa kompisars, Classes, Natacha Peyre's .. och läsarnas ibland :D

amanda sa...

heej aa tack för ditt stöd =P btw fin blogg =)

Johanna sa...

Hittar inte heller någon vidare motivation för plugget... så jag följer nog ditt exempel haha:D

SV: Hahaha, jaa, dårå? :D

MyzaaN sa...

Hmm bra fråga jag vet inte riktigt :)
finns många bra :) själv då?

innan blogga ja i en låst blogg men om man tar hur länge jag bloggat för allmänheten, så har jag haft just denna blogge sen juli.
Blogga på Devote innan, men bara 2 månader :)
sj då?

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se sa...

studying.. and U=)

Anna sa...

sv: haha tack :D jaa jag dansar street, modernt, jazz, afrikanskt och balett då. dessutom är jag lärare i street på kvällstid och går dansgymnasiet :D umgås med vänner och min pojkvän tiden som blir över, haha. sj då ?

nella sa...

Hej, jag har gjort min personliga top-5 lista av svensk hip-hop, berätta gärna vad du diggar för svensk hip-hop, eller om du inte tycker om det. Peace

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL