Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 19

________________________________________

DONT MAKE ME HIT YOU
_________________________________________

Gahhh
,!!?!!? hela dagen har det sprungit rörmokare fram och tillbaka i lägenheten. Jag har inte fått sova de extra ti
mmarna en studiedag brukar ge och jag har Inte heller kunnat plugga till provet imorgon!!! Nu har det dock egentligen gått och jag tänkte laga mat och ta tag i det här ljudmedier provets häfte, det ser inte rolikgt ut och framför allt inte lockande när man kunde gått på bio istället men men vad gör man inte ibland. Självklart spelas JM på hög nivå här hemma, utan musik = inget plugg!!! Hörs senare PUSS!


__________________________________________

7 kommentarer:

lovisa :) sa...

han är kuung ;)

[MICKESEGNA] sa...

SV; Tack! Jag har fotat seriöst med system i lite mindre än ett halvår :).

Nelly sa...

Okej vad bra :)
Jag tar det bara lugnt :) sj då?

Anonym sa...

Snygg tatoo, när gjorde du den?

ANNA sa...

PLUGGA PÅ !! SKOLAN GER DIG SNART

Hanna sa...

Vill också tatuera mig, gjorde det ont?

rebecca sa...

Var de inga snygga rörmokare då? ;D

svar: Hehe ja det var jättegott me fruktsallad :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL