Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 18

VÄRLDENS BÄSTA!

Nu är gårdagens fest bortstädad här hemma och nu är det dags att ta hand om mig. Ska ta en varm dusch och mysa ner mig i min mysdress innan jag ger mig av. Jo ni trodde rätt, självklart skall jag till Göteborg. Världens bästa Morfar och Mormor är på väg hit för att hämta mig och de ska få en stor bamse kram eller vad då en de ska få en hel bunt med dem!! Kaffe får jag bjuda på med eftersom att min packning är långt ifrån klar.

Frästen är jag utnämnd till en av veckans bloggar här!!, lite kul tycker jag! Men men Bloggar mer i bilen sedan. En resa till Göteborg med två i sina äldre dar är mer spännande än vad man tror, morfar är mer än känd för sina uttryck !!! Puss

Det är kärlek det!

1 kommentar:

elektra sa...

kolla in min blogg så ser du vem som är veckans blogg =), du kanske är det!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL