Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 18

BIG BUTS!!
Klassfesten var riktigt lyckad, trodde helt seriöst att det skulle bli en flopp men det blev en blandning av rumpshakning till sanning och konsekvens. Inte helt fel om du frågar mig! Utgång blev det en stund men vid halv 2 trippade jag hem och nu är jag i skolan på julavslutnings mys med pepparkaks bak och singstar!! Jag och Fridah körde nyss all in på låten " i like big buts n i can not lie", vilket blev dagens hit! Kommer sakna min pluttekanin när jag är iväg men förhoppningsvis får ja henne på nyår och då ska hon bli min nyårs puss!! Men Snart slutar vi skolan för detta året och jag måste hem och packa. Vart jag ska det kan ni nog räkna ut!?!

Visst gick det utför alltid

1 kommentar:

Hannut sa...

hääärligt , jotack det är bra :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL