Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 12

"SKVALLER TANTEN KARRO"

IM HOME och ska strax ta tag i disken som jag lovat mig själv. Vi stannade till på hemköp på väg hem där jag inhandla expressen och fredags bilagan, att gotta sig i lite skvaller är bra för en!

Fikan var rätt knasig, istället för att få en stor kopp chai fick Fridah tio "shotar" chai, av knasiga Johan. Han kom även med juice shotar till oss senare, han är rätt go! Vi babblade på om en hel del och fick lite nyårs idèr som kan bli spännande. .. Vi får ju se hur det blir, det är ju trots allt tid kvar tills dess eller?!?!? Julafton är ju bara om 12dagar, jag måste nog börja se över de julklappar som fattas snart. . . nu åker radion på och lugna favoriternas mysiga låtar! hörs sen!


Bild lånad av fridah!

2 kommentarer:

camilla sa...

Fredags bilagan är bättre än många skvaller tidningar tycker jag! de som står i hänt och bild och alla de dära är bara falska påhopp!
kram camilla
p.s: Det är alltid lika kul att kolla in här

Stephanie sa...

Jag vet inte om du kanske redan känner till dessa sidor, men är du intrsserad av att plugga i UK så är www.ucas.com en bra sida att börja på. Är du fortfarande nyfiken på USA så hittar du i princip allt du behöver veta på www.collegeboard.com

:)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL