Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 12

I KNOW, IM BORING!

IM OUT, jag vet det är lördag och jag borde inte vara trött redan nu men sanningen är att jag verkligen är helt utmattad!! Imorgon är min s.k.a plugg dag då en skall hel del ska bli gjort, att vara pigg och kry tills dess är nog ingen dum idè! Så tänkta slumra mig igenom filmen på 3:an "Man of the year" innan jag och melissa tackar för ikväll, hon har lekt som en galning här hemma hela dagen och ligger nu i min säng helt utmattad hon med. Hörs imorgon lovers!

P.s: När jag var liten brukade min mamma alltid sjunga låten "i natt jag drömde" vilket jag älskade, inatt somnar jag dock till tv:ns sköna stämma, det är tufft att vara "vuxen"!!!!!!

BILD: Mamma och jag, en mysig tid!

1 kommentar:

sara sa...

Oki! Kanon!
De tre tävlande kommer upp imorgon efter kl 20:00 så kika in då.

Studerar du tillsammans med FridahCharlotta??

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL