Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 31

NEED SOME LOVE PEOPLE!

Dagen har gått för fort fram för att inte ens prata om detta underbara år, imorgon är det dags att välkommna in det nya året och detta gör jag självklart med en mysig middag med goda vänner och min bästa vän. Kommer blir sjukt bra (iallafall är de det vi alla hoppas på) men just nu vill jag bara gosna ner mig i ett varmt bad. Det är minus 18 ute och efter att ha spenderat tid med pappa hemma och lite med mamma på restaurangen så är jag varmt kärleksfull iför det nya året. Någon som är sugen? Haha skämt osidå men en ny flört nätt intill tolvslaget är väl aldrig fel.

Slänger in en tråkig årslista sedan, att sumera detta år med egna ord är tyvärr även förmycket för mig, som blivande journalist. Jag är inte dålig men detta året har helt enkelt bara varit bättre!



PUSS!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL