Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 31


Alla Bloggares kända lista nu även kommen här.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Lämnat något vackert bakom mig, flyttat till en egen lägenhet och fått en underbar katt
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Halvtsomhalvt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå,fickvärldens sötaste kusin
4. Dog någon som stod dig nära?
Min ängla häst Apollo och Hampus!
5. Vilka länder besökte du?
Nja inte riktigt, första året som jag spenderat helt i Sverige. Tar igen det nästa år!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Att bo nära min bästa vän och min familj!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4maj
8. Vad var din största framgång 2009?
Min praktik på Laprensa i sthlm, skolan och alla artiklar jag skrivit m.m.
9. Största misstaget?
Mitt motto är att ha NO REGRETS och jag lever efter det. Inget är ett misstag när man alltid tar lärdom av det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Allergibarn.
11. Bästa köpet?
Oj så svårt, min mobil kanske, kläderna, skorna! (DONT MAKE ME CHOOSE!)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, tågbiljetter, utgångar och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att det finns bevis på att gammal vänskap aldrig rostar! Sthlm resorna med Fridah! sen har vi Hultsfredsfestivalen såklart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Heartless, The Quiz, tyck synd om mig då, HONEY HONEY!!! Ett sällsynt exemplar, Crawl m.m.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Inget man ska lägga märke till
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest !
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stått ut med skit från idioter.
18. Hur har du tillbringat julen?
Med familj och Bästis i Göteborg.
19. Blev du kär i år?
Helt såld!
20. Favoritprogram på TV?
How i met you mother, GG & two n a half men.
21. Bästa boken du läste i år?
twilight böckerna
22. Största musikaliska upptäckten?
Hellosaferide
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En toppenkväll.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Finns alltid något, men vafan man kan inte få allt i livet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Middag med vänner och fest i två städer.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett grymt bra avslut!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
I ROCKED YOU
29. Vad fick dig att må bra?
Alla underbara stunder med familj och vänner sen kan man inte glömma hultsfred återigen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Samma gammla hedliga man Paul walker, GIVE ME!!
31. Vem saknade du?
Allajag var långt ifrån
32. De bästa nya människorna du träffade?
Kan man välja, Jimmy du ärgivet sen har vi ju ett flertal andra ! Men mest betydelsefulla ärmina bästa vänner som i min värld slår allt!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL