Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 8

YOYOYO!!

Godmorgon,Jag ligger i soffan och kollar på mitt favorit morgon program Vakna med The Voice och jag har nyss ätit en riktig mysig frukost, risgrynsgröt är helt klart det bästa med julen enligt mig.

Somnade ganska snabbt efter filmen igår men vaknade pigg som en ärta klockan halv 6 i morse, skolan börjar bara vid tio så jag ska bara slappa fram tills det är en timme kvar då jag som vanligt kommer stressa mig igenom hela morgon processen med dusch, smink, hår, kläder och komma till skolan med två olika stumpor och tröjan utochin! Vad vore jag utan knasigheter kan man fråga sig och svaret är enkelt?!?! Ingen alls, hela jag är en knasboll.

Sålänge kan ni av min spelningslista (Klickahär!!) på spotify som jag själv tycker är så sjukt grym!! Dock måste du ha spotify har du inte det kan du lätt som en plätt fixa detta här!! Ha en grymt bra dag! CIAO

mums!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL