Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 8

FROM BLACK TO WHITE
Hur min morgon gick från en mysig morgon till en skit morgon till en underbar morgon har jag ingen aning om men efter att ha skrattat till Anna ankas kommentar på Vakna! Om att hon skulle vara julaftons nya Kalle Anka?!?! klampade jag in med skorna i ett mörkt badrum (Lampan är sönder förtillfälligt) och välte ut hela kattlådan och inte nog med det spillde jag ut kaffe över hela mattan.

Hemskt var bara förnamnet men efter att jag fått ordning i hemmet igen och var argt på väg till skolan lyste det plötsligt upp. Fick ett påminnande sms av Ellos att mina skor kan hämtas i kiosken, smet in och hämtade ut mina guldkorn och jag måste erkänna att jag var nervös, sist jag fick hem paket av ellos var allt för stort men dem satt som gjuten!! Jag är såld helt enkelt! Anna anka däremot borde stoppas, 40dollar för en tesked houng är väl lite mycket även för denna skiljsmässo kvinna! Nu: Multimedia!

Mina nya tillskott, me like alot!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL