Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 5

WILL I REMEMBER YOU NAME WHEN IM OLD? I DONT THINK SO!!!

Nu har jag vaknat till efter en välförtjänt powernap, ikväll kör jag och min vapendargare Fridah våra klackar i taket på Platå tillsammans med resten av Linköpings partysugna människor. Fridah har med sig Kameran så bilder får ni imorgon.

Under dagen har jag varit med om en hel del konstiga saker, i skolan fika jag & Fridah i det nyöppnade cafét där vi tillsammans med våran sköna rektor disskuterade om man kommer ihåg alla man ahr haft sex med när man blir äldre? Hans svar på frågan var att ens "Trofer" som han kallade dom alltid finns i bakhuvudet men det är ju inte så att man tänker på dom eller kommer ihåg deras namn, haha! Efter fikan blev det en till på Ehouse där vi fick ett allt för kärt kärlekspar upp i ansiktet, hatar de där när man stirrar och dom inte slutar!

Aja nu måste jag skynda mig, lyckades spilla ut alla makaroner i körket så nu måste jag sopa också!!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL