Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, november 6

I wanted you there

Fredags mys är precis vad som står på schemat idag, jag håller dock på att städa för fullt här hemma, STORSTÄDNING IT IS! har en tidsplan att jag ska vara klar med allt plus ha gått till affären innan idol börjar. Börjar dock bli tveksamt om jag hinner detta... Fredrik från skåne kommer hit idag med, han ska hälsa på oss linköpare & där med crasha mig myskväll. Ta det inte fel skåning du är varmt välkommen.

Gårdagen var en intressant kväll på platå, inte många man kände igen men en trevlig kväll med Fridah. Kalle hängde med oss en hel del och om vi skrattade när fridah ställde sig bredvid "DEXTER" och körde robotdansen! Hon är galen jag vet, personligen tror jag att det beror på alla fiskpinnar med remouladsås som hon äter! USH!!!! Nu blir det städning, yeaaaay.

hörs sen!

Bild 1: Fridah & jag, bild 2: Kalle & jag

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL