Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 15

CANT TOUCH THIS!

Är hemma och har varit det sen klockan 1.00 ungefär, även om Portugal vann matchen ikväll & jag var taggad blev det inget riktigt utgång. Jag och Sofia satte oss på ågatan där det blev några öl blandat med shotar. Påverkad det var man & fick idèn att äta, (hade inte ätit på hela dagen).

Så vi drog till Bk, retade några bosnier för att Portugal vann!! och beställde var sin woppermeal mums! Efteråt var vi dock sega och att dansa på Platå var inget som lockade så efter ha mött diverse människor på vägen hem kom vi hem tillslut.

Jag har nu sysselsatt mig med att kolla alla dåliga filmer på Tv och nu tänkte jag kolla på DHs nya avsnitt. Pratar med Jimmy på face också han verkar ha haft en lika händelserik kväll som jag tänk om man vore grannar så att man kunde slå sig ner i soffan och spela Fifa det hade varit något hörrni!

Hörs imon Godnatt
vad vore världen utan detta land?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL