Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 14

THE BIG CITY
Godmorgon, det är lördag och klockan är snart halv 7 på morgonen, Kors i taket skulle min mormor säga! haha Jag gick och la mig run 8 igår så det förklarar saken.


Intervjun med addo gick jättebra, kändes lite som en vanlig fika, fick hänga med på träningen sen och ta lite bilder med. Fick ett sms av fridah om en cider på stan i går när jag sov, de roliga är att jag svarade ja även om jag låg halvt däckad här hemma. Haha som tur var stoppade regnet oss!

UPDATE:

Skulle ju åkt till min pappa i shlm idag men så bev det icke av olika anledningar han borde fundera över men iallafall nu ska jag slappa framför tv och förbreda mig inför ikväll då det blir utgång för att supa bort sina sorger! Sofia ikväll kör vi!!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL