Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 29

NEW MOON, BITE ME!
Ska strax springa iväg och ta vagnen, jag och tjejerna ska se New moon men först tänkte jag uppdatera er lite. Gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt efter att ha tryck i oss tio biter sushi på vårat favorit ställe degade vi hemma hos mig. Jag bjöd på en show och efter detta somnade vi nästan i soffan. Så det blev inte all in utan helt enkelt all out haha.

Efter att vi vaknat till liv, drog vi ner tyckte i oss lite pizza och tog en öl på oldcorner här nere. både jag och Dana däckade hemma hod min kusin Isa som numera är min granne så vi vaknade upp utvilade och fina imorse. Men nu blir det att springa iväg, ska njuta av robert pettersson och taylor på vita duken. Efteråt hoppas jag på lite kärlek. Puss & hej

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL