Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 30

IT IS ALL COMING BACK TO ME.
Okej filmen var bra men mina förväntningar var att den skulle vara great vilket jag tror alla som läst böckerna kan säga att den inte var. Förstår inte hur de kan missa så stora delar som betyder så mycket men men antar att man inte kan få med allt. Jag längtar dock tills nästa film kommer är ju helt såld på Edward & nu insåg jag att jag missat en till hunk i serier haha.

Menmen efter bion vandrade jag genom stan till spårvagnen med mitt paraply och bara njöt av att andas in Göteborg. Att det regnade gjorde mig ingeting utan tvärt om det gjorde saken finare. Att samla mina tankar i regnet är något jag värdesätter i livet, många kan tycka att det är deprimerande men alla behöver lite "alone time" för att gå igenom sina val och känslor och när man endast hör regnet falla till marken kan man lätt koppla av. Dock hatar jag regnet ibland men ibland är den också min bästa vän.

På tala om bästa vän kan jag inte fatta att jag har en så bra sådan, du är underbar Bella och jag längtar tills vårt nya äventyr börjar. Nu ska jag chilla med lillebror imorgon är det sista dagen i Göteborg och jag kan inte hata det mer men det är bara och gilla läget och njuta av stunderna som finns kvar. Im out Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL