Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 6

When love takes over ....

Vaknade för en stund sen och har nu ätit en brakar frukost. Gårdagen var trevlig & startade hemma hos Fridahs vän Tom med ett gott gäng, där ibland en hel del göteborgare. Det blev fotbollssnack, nostaligimusik, spåning, vin, & en massa tjöt innan jag & fridah cyklade in till staden och intog platå. Musiken var inte den bästa men vi minglade runt och hade det trevligt. Träffade på en hel del kända ansikten, däribland Nella som jag inte sätt på 3 månader så det blev dans & många kramar. Kvällen slutade rätt sent efter att jag följt Fridah en bit stötte jag på min rektor som vinglade fram på ågatan, han gav en heldel beröm innan han vanadrade vidare. Var hemma runt halv 4 då jag egentligen skulle häng med Jimmy på efterfest men min säng var för bekväm för att lämnas. En bra kväll för så att säga. Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan möta upp emelie på stan, vi ska baka är det tänkt men först ska jag försöka få tillbaka mina böcker jag glömde på wokaway, håll tummarna att de finns kvar. Hörs senare när jag ska packa och förbreda mig inför sthlm & Tokio hotel! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL