Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 7

IMORGON GÖR VI DET!

Nu drar vi återigen till storstaden, dock inte i 6veckor men i 2 dagar. Vi är riktigt nervösa vill jag lova, tänk om kameran strular eller om jag tappar den i marken eller något liknade. Jag hoppas verkligen att turen är på min sida imorgon och att allt går i vår väg. Tänk att imorgon så kommer jag sitta mittemot ett av världens mest kända band? Är inte det helt sjukt? Jag vet inte vad ni tycker men detta är över all förväntan. Gårdagen var hur mysig som helst, jag och emelie bakade choklad muffins med fyllning men en massa glasyr :) Tog sedan en promenad runt linköping innan jag däckade här hemma. Nu kom jag iallafall nyss från skolan, har hämtat kameran, biljetter och sådant och nu ska jag snart plocka undan lite här hemma innan jag hoppar in i duschen & ger mig iväg. Ikväll vet jag inte vad som händer men vi lär ju planera något roligt. Datan hänger med så vi bloggar nog från tåget.
Hejdå Linköping, Hello Stockholm.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL