Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juli 5

You know me

Söndagar, slappiga söndagar. Hur spenderar ni bäst en söndag? Jag har nog aldrig gjort något vettit en söndag, så varför skulle det vara en skillnad idag. Just nu sitter jag med min bebis liggandes på min mage, äter glass & lyssnar på winnerbäcks visa ord. Om ca: 48h är Jag, Bella &
Hanna i hultsfred. Vilket betyder att vi kommer njuta till fullo, bo i tält och bara vara i 5 dagar. Självklart är vi inte ensamma från våra vänskapskretsar att åka dit så jag antar att det blir ett himla ståhej när vi väl kommer fram. Ska iallafall ringa bella snart så att vi kan få ihop våran packlista och bestämma vilket tält osv. Gårdagen var en kväll vid vattnet igen men dock bara flickor denna kväll. Jag älskade det iallafall även om jag sov bort hela dagen idag. Menmen nu är det förbredelser som gäller. Ciao
" Jag vill känna dina läppar, tätt emot mina"

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL