Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juli 4

hold on little baby

Hejsan, gårdagen spenderades väl, efter att jag och Bella gjort ett försök att sätta upp tältet inför hultan med ett dåligt resultat åkte vi plus Pawo, Dani, Peter, Kristian & Tom till lilleby för ett kvällsdopp samt grillning. Vi gjorde även upp en stor brasa som höll hela kvällen med hjälp av mest Peter som till sist kom med ett avhugget träd. :) Trevligt var det iallafall och maten var bara toppen på i då det blev en himla blandning av personligheter. Korv med bröd, kakor & mjölk, körsbär, chips och orangina stod bland annat på menyn. Så ni kan ju lista ut resten. Menmen min lilla älsklings katt tror jag inte kommer klara sig länge till, men jag håller tummarna och hjälper den så gott det går. Ikväll ska jag kanske till Kristin eller så blir det lite alkoholintag med the hoods flickor. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen för att vara ren och fin till middagen som idag serveras hemma hos mormor.
p.s: bilderna från igår kommer inom kort

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL