Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 24

Livet är förskrivet

Kom nyss hem från en ganska konstig kväll som spenderades hemma hos Bella. Det skulle bli en filmkväll men blev istället en galen kväll med mig, Bella & mommo dansandes som galningar i vardagsrummet till gamla låtar. Vi kikade även lite på piff&puff, bella som liten & spelade skit gubbe & Stress (Bella suger på stess!) Kvällen slutade dock med två av deckade flickor som fått aldeless för lite sömn i soffan. Så nu hade jag helt enkelt tänkt ta igen lite drömmar & gå och lägga mig. Imorgon bär jag av på en liten roadtrip med Bella & hennes päron, Freeport, bellas farmor i underhåla eller något står på listan & kanske till & med ullared, detta kan bli spännande kära läsare... Godnatt

Ps: Ni har vä'l inte missat att jag har en ny länk i sidan, Daniella Karlsson min käre gamla vän har inskaffat en blogg efter många om & men tycker ni ska kika in redan nu, klicka in här bara vetja!



Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL