Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 23

GE MIG SOL

Sitter just nu hemma hos Bella, i har nyss tryck i oss en 200g chokladkaka medan skvallret har varit igång på hög nivå. Gårdagen spenderades först på stan där jag inhandlade nya tights med nitar på, en rouge borste & en vit vardags tunika, mötte sedan Mommo, Bella & Soffan för en stadig "lunch/middag" på vallgatan, alltså där med en taco tallrik. Tjejdagen avslutades hemma hos daniella med en promenad & mys. Jag åkte sedan vidare för en filmkäll hos min vän Tom, där det istället blev ett vänner maraton & mycket prat övernattade också på grabben soffa vilket led till otrolig kroppsvärk idag men det är smällar man får ta.
Det ös regnar ute som ni göteborgare kanske märkt, ush & fy säger jag, försökte sova bort så mycket jag kunde men nu är jag utvilad till max. Ikväll pratas det om bio som i pratar om hela veckan, helt enkelt upp till bevis om planering är något för oss, vi kanske helt enkelt bara är spontana impuls flickor eller ad tror ni?



Kommer solen bränna oss

lika mycket som förra sommaren?
Jag ber till gud att ge oss sol!



Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL