Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 13

levande död-

Vad ska man säga jag mår som jag förtjänar efter att ha levt 6 dagars festivalsliv, men fyfan vad underbart roligt det har varit. Från av att ha varit så himla rädd att det skulle gå åt helvete är jag nu så glad att vi gjorde detta. Detta har varit den galnaste perioden under en väldigt lång tid. Jag är dock väldigt sjuk, min halsont går inte att beskriva med ord och min hosta är bedrövlig. Därför passar inget så bra som en filmkväll med Trion, det blir nagelfix (vilket behövs till tusen) och mys. Jag ser för jävlig ut, så om vi ses så bli inte rädd jag kommer upp till min nivå snart igen vill jag lova. Nu ropar flickorna och jag måste hitta halstabletterna, Puss
ps: bilderna kommer inom kort

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL