Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 6

HULTAN 09

" Vi ska på Hultsfreds festivalen,
jag ska skrika mig hes och vara full och galen.
Älska i leran och på baja-majan
ska jag skita ut alla mina bekymmer."

Just nu sitter jag hemma hos Bella och adrenalinet pumpar för fullt inom oss. Bellas mamma kämpar för fullt för att få oss att stanna men inget kan få oss på andra tankar, vi är taggade till mats och vi sitter eller rättare sagt stressar här hos bella till underbar musik. Packat har jag inte gjort än men det är ett senare problem. Detta är nog ett av det sjukaste jag och bella gjort, för helt seriöst ni som känner oss vet att vi inte är festivals idealisterna så att säga, men men detta kommer bli skit bra, Hanna kommer hit runt 6 imorgon och sedan drar vi iväg. Hoppas bara någon kan hjälpa oss med tältet. Men men nu blir det stressigt ska frakta det vi ska leva på i dessa dagar. Vi hörs om en vecka om vi fortfarande lever, för nu åker vi, nu gör vi det galna för denna sommaren. Åh var det pirrar i hela kroppen, det blir ingen sömn inatt.

Ha det toppen för det ska jag ha nu kör vi hultan 2009, Bella, Karro, Hanna & tusen andra underbara människor, NU DRAR VIIIIIIII


Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL