Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 1

Ibland undrar man vart vägen leder.

Nu är jag hemma igen, har verkligen njutit av dagen till max. Solade i den stekheta solen med Elin på hennes bakgård med en god pastasallad och en massa vatten. Efter det blev det tidningsläsning och massa skitsnack tills vi båda tyckte att det var dags för en tuppis som becca kallar det. Pigga och nyduschade blev det en långpromenad till hennes mor där det bjöds på en riktig mamma middag, kött, potatis morötter och gräddsås & glöm inte den hemlagaden gelen. MUMS med andra ord. Till kvällen blev det att hyra film och Erik kom förbi och myste ett tag och nu är jag hemma och har tagit tag i tvätten och nu plugget. Gårdagen var för övrigt trevlig, började med några öl på hamnfestivalen med gott sällskap och sedan en hel del shots med fridah på lascala... kvällen avslutades med utgång på platå och jag kunde inte varit mer stolt över mig och Becca. Menmen nu är helgen över och ansvar ska tas. Så vi hörs imorgon i skolan då jag förmodligen kommer ångas ihjäll!
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL