Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, maj 30

Whos loving him now.

Nu är jag hemma och har precis kommit ut ur duschen, sov hemma hos min käre Natalie igår. Så vi och hennes mor har myst hela dagen, glassat i solen och bara njutit av utlandsvärmen som nu ligger i luften. Gårdagen må varit spontan men den var inte som våra kvällar brukar vara efter 20min kom house musiken och vi dog helt och efter en timme ungefär satt vi i taxin på väg till linkan igen. Menmen vi kan inte alltid ha tur så ikväll kör vi järnet på hemma plan istället. Pratade med mamma förut, hon låg och solade hon med och jag hoppas att ni alla också kämpat för att bättre på brännan. Så platå ikväll alltså, får hoppas på att värmen håller i sig även ikväll för idag är det bara ben som gäller!!! Nu ska jag tagga och fixfixa till mina favourit låtar och sedan är det dags att möta flickorna för en drink och skvaller i vanlig ordning.
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL