Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 8

I want to fix it but i cant, im only human

Kvällbloggning idag, ser ni jag gör framsteg även om de är rätt små. Kom nyss hem från en kväll fika med min kära Rebecca, det blev en hel del snack om grabbarna, sommarplaner & helgen. Det är rätt kul hur vissa personer följer samma mönster, killar alltså. Man kan riktigt känna igen sig i de olika situationerna, Helt sjukt. . . Menmen alex kom förbi efter jobbet så vi hängde på och kollade in hennes senaste inköp, flickan va ju i sthlm på springsteen. Fuskis! Dagen i allära har varit full med blandade känslor, men en dag full av nostalgi. Pappa åker ju till Portugal på fredag & egentligen skulle ju jag hänga på men eftersom att så inte blev fallet fick jag den där känslan av att jag måste åka!!! Har ju inte riktigt planerat min sommar eftersom jag själv varit i full gång nu i vår. Det enda som riktigt är sagt är ju hultsfred med Bella & co. Men som jag känner nu vill jag bara ner, får se hur det blir. Sommaren i år är ej förbestämd vilket känns skönt. Men jag kan lova er att det blir ett äventyr till max som alltid. De planer som jag kan släppa nu är väl helt enkelt att jag kommer göra allt för att åka ner till portugal och sedan blir det götet, hultan och mycket mer. Ska bli skönt att slippa det där att ha en tidsgräns då jag måste tillbaka hit eller dit. Vad ska ni göra isommar? Ni kanske har några förslag på äventyr som skulle passa mig? Isåfall ut med det bara! Nu ska jag ta det lungt och försöka skicka iväg lite mail. Kan hända att vi hörs senare. Puss

1 kommentar:

Lise sa...

hälsa på mig i chile!! :D

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL