Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 8

I think of you, and i hate it

Jag vet, jag är en riktig nattbloggare och usel på uppdatering i dagsljus. Förlåt för detta, ska försöka bättra mig. Hade ju dock varit så mycket enklare om min kära mobilblogg funkade!!! Men ickesaicke... Idag har jag inte fått så mycket gjort, jag har försökt plugga till svenska provet imon men varje gång jag börjar blir jag trött och rastlös. Tog en promenad med Elin till chricka en snabbis och hämtade upp hennes vin och vi stötte på Jimmy och hans vän så när elin gick till Ica hängde jag på grabbarnas power walk. Det är rätt kul att lyssna på deras samtalsämnen, hade det varit två flickor och en grabb kan jag tala om att johan glans inte hade varit huvud ämnet. Menmen alltid lika skönt med en promenad. Tog en sväng förbi yngves på vägen hem dock och köpte lite mysigheter, det är ju trots allt söndag och som en vän till mig säger " söndag är en ät dag". Så hoppas jag får ork snart så att pluggandt kan komma igång, sov ju till tre idag så antar att det blir att jag bli vaken tills det är dags för skolan, men jag är ju galen så vad förvånar detta er. Imorgon, blir det plugg och en runda på stan men nu ringer mobilen antar att det är kusinvitaminen som slutat jobba.

Hörs vid soluppgången

2 kommentarer:

Olle sa...

Trotts att du inte uppdaterar din blogg hela tiden tycker jag att den är riktigt rolig att följa:) Tycker inte att du ska ha ett allt för dåligt samvete för det:=) Får man fråga vad planerna inför sommaren är nudå? Oj vad nyfiken man är:) Aja nu ska jag hugga in i plugget, slutspurten! Hare fint
Föresten, titta filmen från min skola. Riktigt sjukt
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

jimmy sa...

Ha ha, är det något fel på Johan Glans som huvudämne? vi pratade ju mest om mjölkpaketshållare! trevlig promenad iaf, tack för sällskapet! kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL