Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, maj 13

You are so damm easy.

Sitter här och försöker ta tag i pluggets hög som snart börjar lika ett berg här på bordet. Men egentligen hade jag gärna gått ut och dansar ruset av mig för just nu vill hela min kropp bara ut på dansgolvet. Och inte hjälper det att grannen spelar super bra musik genom väggarna. Ush och fy, hatar att behöva stressa genom plugget. Kan dem inte bara lägga upp det så att man har lite hela tiden istället för att lägga allt de sista månaderna? Ja sitter iallafall här med frågorna om Romantikens tid, vilket inte är mitt special ämne om man säger så. Var på stan en stund förut tog en fika med flickorna och sedan hängde jag på Nattas och Elinas shopping beroende Fick jätte fina födelsedags presenter (2månaderförsentmendetgöringet), 2 st armband, ett par örängen och en rosett liknade gossipgirl stuk till min klänning :) Gissa om jag blev positivt överaskad, Så söta de små flickorna är. Menmen nu ska jag återgå till plugget och sen blir det väl greys eller något liknade, även om dansgolvet lockar. Tror ni jag klarar att hålla mig borta?
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL